Forum PoDzIeMnA_sCeNa_! Strona G│ˇwna
  FAQ  Szukaj  U┐ytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  Zaloguj 

(i moimi piersiami od doktora Bromy

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum PoDzIeMnA_sCeNa_! Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 738
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 0:37, 09 Kwi 2014 Temat postu: (i moimi piersiami od doktora Bromy

to ze wszystko co zaloze to w cycach za male normalka, a wisza bez stanika do kolan-jak balon z mala iloscia powietrza!
[link widoczny dla zalogowanych]
Bolalo Cie na rozkreconym aparacie?
[url=http://yogabolsters.phpbb8.de/your-first-forum-f2/topic-t-t798.html]??? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

chce jeszcze wiecej wiedziec. [link widoczny dla zalogowanych] zeby ona i jej siostry przyjechaly wczesniej i bysmy wszystko udekorowaly, a kazda z zaproszonych dziewczyn zrobila by cos do jedzenia w domu i przywiozla do mnie.
A zchodzi┼éa mi jak po opaleniu. A dzisiejsza wizyta w Centro per l'Impiego o dziwo nie popsula mi nastroju Troche sie nabiegalam, nawet nie zdazylam jeszcze zjesc obiadu :/ Dlatego teraz szybki prysznic, a pozniej szybka pasta i zabieram sie za nauke. Zna moje w┼éosy i szczerze powie jak co┼Ť durnego wymy┼Ťl─Ö. je┼Ťli chce kt├│ra┼Ť z Was skutecznie si─Ö tego pozby─ç. RADOM [link widoczny dla zalogowanych]
zacz─Ö┼éam wi─Öc gor─ůczkowo przegl─ůda─ç fora i trafi┼éam Tu dzi─Ökuj─Ö za odpowied┼║. Nie wolno si─Ö poddawa─ç!!!!! Akademia Urody Tomasza Pietrzaka! herbata zio┼éowa (bez dodatk├│w owocowych) Z tym badanie posz┼éam na rehabilitacj─Ö (20 czerwca)gdzie sie dowiedzia┼éa ze to w sumie nie wiadomo co mi tu rehabilitowa─ç , no to mi pan doktor wypisa┼é skierowanie do ortopedy. Dzi┼Ť m├│j trzeci dzie┼ä 6W.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mia┼éam problem na pocz─ůtku.

ze nie wyobraza sobie jak by tym mezem mial byc ktos inny, takze wydaje mi sie mimo wszystko to faktycznie zalezy od czlowieka a nie od narodowosci
[link widoczny dla zalogowanych]
babka nurkuje pod nie -- no gdzie ?? Ty zas zolty motylku sama zadecyduj czje argumenty przemawiaja
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Lecz g┼éod├│wka nie tylko usuwa sam─ů chorob─Ö, jak to czyni operacja, ale usuwa te┼╝ g┼é─Öbok─ů i skryt─ů jej przyczyn─Ö, przestraja ca┼éy ustr├│j, oczyszcza go i biologicznie odm┼éadza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ceny ma niezle ten pan dr:

Zagl─ůdacie tu jeszcze? [link widoczny dla zalogowanych] Og├│lnie zawsze wychodz─Ö zadowolona.
Dzi─Ökuj─Ö za rady oraz ch─Ö─ç pomocy Szanujmy siebie nawzajem ,swoje wybory i opinie. Kolega sam z siebie si─Ö ┼Ťmia┼é jak stwierdzi┼é p├│┼║niej nie dzia┼éa┼é logicznie dodam ┼╝e nie ma arahnofobii Bardzo mi przykro eve,,,, niek nie mowil ze bedzie ┼éatwo ja pewnie to samo bede prezzywac setny raz jak nie dostane@ , teraz walcze zebym zasz┼éa ale jak zwykle nie uda sie!!! A ja znalaz┼éam tak─ů super kosmetyczk─Ö i ka┼╝demu polecam!!!Jest profesjonalistk─ů z du┼╝ym do┼Ťwiadczeniem,a przede wszystkim ma cudownie delikatne d┼éonie.Masa┼╝ w jej wydaniu to bajka.Chodzi do nirj i moja mama i siostra ,nam├│wi┼éam tez kilka kole┼╝anek.Robimy r├│zne zabiegi-czyscimy g┼é twarz,maseczki z alg,kole┼╝ankla mia┼éa mikrodermabrazj─Ö,wszystkie by┼éy┼Ťmy super z efektu zadowolone,Niestety nasza mi┼éa pani chwilowo zmienia dzielnice i lokal,kt├│ry posiada┼éa na- inny.Przyje┼╝dza jednak do swych wiernych i nowych klientek do domku i tam zamienia sie w czarodziejk─Ö...Generalnie metoda bardzo wygodna dla klientek,polecam!!! [link widoczny dla zalogowanych]
tak czy┼Ťci i spokojni jakby ┼Ťnieg si─Ö zacz─ů┼é M├│j m─ů┼╝ te┼╝ wyjecha┼é, tyle ┼╝e na 2 dni. Radze poprosic kogos nawet na Londynku - do dokooptowania sie do juz wynajetego domu, pokoju. Jezdze do Wloch 4 lata i uwazam ze ludzie sa bardzo fajni ,wiadomo duzo analfabetow ...moze az za duzo...choc uwazaja sie za najmadrzejszych i najpiekniejszych sk**wysyny ...a nadaja sie k**wa tylko do wpie**alania makaronow ....co jest ich najwieksza miloscia ?makaron i kobiety ...przyjazn i milosc nie istnieje ...dla kobiety zdradza swojego najlepszego kumpla ....poj**ancy ,chociaz sa bardzo sympatyczni i rozrywkowi ... Jednak tablteki maj─ů te┼╝ ujemne skutki - czasem po odstawieniu tabletek przez jaki┼Ť czas nie pojawia si─Ö miesi─ůczka, bo organizm za d┼éugo by┼é przyzwyczajony do sztucznego wspomagania i musi znowu zacz─ů─ç sam pracowa─ç. Pozniej podci─Ö┼éa mi w dwie sekundy na prosto w┼éosy i mia┼éam przez kilka miesi─Öcy problem w doprowadzeniu w┼éos├│w do jako takiej kondycji. Od kilku lat jestem rozw├│dk─ů, ale z tym si─Ö ju┼╝ upora┼éam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrowionka
[link widoczny dla zalogowanych]
Alleluja i do przodu!

Mo┼╝e poszukaj innej, wida─ç ┼╝e ta nie zna si─Ö na rzeczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jako┼Ť daje rad─Ö Ja poprostu bardzo chc─Ö schudn─ů─ç do ko┼äca tego miesi─ůca je┼╝eli nie teraz to nigdy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

do mookie [link widoczny dla zalogowanych] Chodakowsk─ů skalpel, ale moje kolana odmawiaj─ů mi pos┼éusze┼ästwa
By┼éa godzina 19.20 jakzacze┼éy dr┼╝e─ç mi ko┼äczyny....a o 20 kropl├│wka Je┼Ťli chodzi o jedzenie po zabiegu to polecam jogurty, koklajle, zimne zupki chi┼äskie albo owsianke. Dobrze, ┼╝e ju┼╝ po weekendzie bo ja ca┼éy sp─Ödzi┼éam na uczelni, mia┼éam 3 egzamin, bo sesja trwa... P.S jem normalnie, a po cwiczeniach zawsze glodnieje wiec przegryzam jablko albo banana, no i wypijam ok pol litra plynow. bo p├│┼║niej nie ma wyj┼Ťcia- chirurg pozostaje [link widoczny dla zalogowanych]
a banana probowalas ??? witam.Jestem szcze┼Ťliwa bo znalaz┼éam topik dla siebie.Ja tez sie dietuj─Öod 6 dni.Jestem 1 miesiac po porodzie i waga stane┼éa mi na 75 kg.Od 5 dni-dzi┼Ť 6 stosuje diet─Ö kopenhask─ů i narazie schud┼éam 4 kg.DZI┼Ü WAGA WSKAZA┼üA 71 HURRA.Nie karmi─Ö mojego male┼ästwa piersi─ů wi─Öc zaczynam odchudzanie.Powiedzcie mi prosz─Ö jak to jest z t─ů meridia?BO przepraszam za szczeros─ç ,ale smiesza mnie kobietki kt├│re waz─ů 50 kg i pisza ┼╝e siegaj─ů po meridie,aby schudna─ç.Nie potepiam ich-to wasza sprawa kochane,ale troszke pomy┼Ťlcie!!!Interesuje mnie czy z wag─ů 71 warto siega─ç po meridie,bo wiem ┼╝e jest troche droga,a po drugie jakie sa efekty i co daje ten ┼Ťrodek.Czy przy nim te┼╝ trzeba stosowa─ç jak─ů┼Ť rygorystyczn─ů diete,czy tez wolno sobie na troszke wi─Öcej pozwoli─ç.No strasznie jestem ciekawa.Pozdrawiam wszystkie odchudzaj─ůce si─Ö. Nigdy nie wiemy na jak─ů wiza┼╝ystk─Ö trafimy i jakie trendy w makija┼╝u ona wyznaje. Witam! Uwielbiaj─ů wielk─ů piaskownic─Ö i statki. Najlepiej miec juz wczesniej zarezerowwany pokuj lub mieszkanie, gdyz hotele sa naprawde bardzo drogie. dzieci Dominiki Figurskiej- Matylda, Anastazja, J├│zef
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na to co wyszło mi po drugiej dekoloryzacji zaczelam u fryzjera pasemkami schodzic na blond.
[link widoczny dla zalogowanych]
KLimatyzacja zainstalowana byle jak harcza┼éa ca┼é─ů dob─Ö obok okien lokator├│w. sama juz nie wiem nigdy wczesniej sie tak nie czulam.
Nie do┼Ť─ç, ┼╝e z natury s─ů cienkie i delikatne, to jeszcze po ci─ůzy zacze┼éy mi strasznie wypada─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
6 - du┼╝ych zielonych cebul (ze szczypiorkiem)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czyli jak? [link widoczny dla zalogowanych] czy to normalne?
Mowisz ze chcesz tylko koncoweczki-tyle ile potrzeba i tak jest. ten b┼é─ůd pope┼énia wielu ludzi i potem przychodz─ů i p┼éacz─ů ajjj ludzie ludzie Gynalgin mia┼éam bra─ç 5 dni przed okresem i 5 dni po. Ja bior─Ö kaw─Ö, ┼╝el pod prysznic, troch─Ö soli gruboziarnistej i oliwk─Ö do masa┼╝u antycellulitowego i tak masuj─Ö po 5 minut ka┼╝de udo i 5 minut po┼Ťladki, potem sp┼éukuj─Ö na zmian─Ö zimn─ů i ciep┼é─ů wod─ů. ja u┼╝ywa┼éam r├│┼╝nych kosmetyk├│w i wiem, ┼╝e same kosmetyki nic nie dadz─ů. [link widoczny dla zalogowanych]
Wystarczy jedno a┼éa a Pani od razu zwraca na to uwage Jest na prawde ok a przy tym podkreslam ceny sa jak najbardziej ok. Te┼╝ nosz─Ö si─Ö z zamiarem otwarcia komisu dla dzieci. Ale ja bym poszla do tego fryzjera niech sam naprawia! Siema dziewczyny Rowniez zaskoczyla mnie atmosfera. ┼éagodna hiperprolaktynemia Przeczyta┼éam to forum i stwierdzia┼éam ┼╝e czas co┼Ť ze sob─ů zrobi─ç :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum PoDzIeMnA_sCeNa_! Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB ę 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin