Forum PoDzIeMnA_sCeNa_! Strona Gwna
  FAQ  Szukaj  Uytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  Zaloguj 

ROZ RULLEZZZ !!!

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum PoDzIeMnA_sCeNa_! Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 738
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 6:24, 09 Kwi 2014 Temat postu: ROZ RULLEZZZ !!!

Ladniorek, powodzenia na wizycie!
[link widoczny dla zalogowanych]
ile razy trzeba latac do tego sanepidu?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a Ty o jakich innych krajach myslalas?? [link widoczny dla zalogowanych] Mój ginekolog (prof dr hab.
A miałam chuba jakiegos typu gruczolaka. Wydaje mi się że psychoterapeuta i grupa są najważniejsze....bez ich wsparcia nie zrobiłabym nic. Ja jednak poszukam gdzies blizej bo do Warszawy daleko a pewnie nie tylko tam wykonuja takie zabiegi. Gdy się już wybrałam, mój palec był siny, czerwony, miał na wierzchu mięso i bolał okropnie.. Mi test wyszedł dopiero po 10 dniach od spodziewanej @, wcześniej były negatywne, objawy miałam dokładnie jak na @. [link widoczny dla zalogowanych]
zapraszamy na nowe forum pazurkowe: Bardzo chce byc w ciazy wiec jak radzicie czekac do okresu czy moze 2-3 dni i bedzie juz wiadomo? i czy to normale. Planuje za kilka dni ,czas imieninowania juz minal Co kilka dni byly w ostatnim czasie czyjes imieniny w mojej rodzinie i nie moglam zaczac,ale juz teraz jest ok mucha ! Ja przypominam małpę i nie płaczę z tego powodu. Są jakieś krótsze ?
[link widoczny dla zalogowanych]
moze lepiej poczekac az odrosna...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Misha !!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
temu.
Hej Wszystkim.Ja robiłam sobie powiekszenie piersi 3 miesiace temu w Linea Corporis u dr Stanczyka.Jestem bardzo zadowolona.Strasznie balam sie tej operacji ale teraz niezmiernie sie ciesze ze to zrobilam i własnie w tej klinice.Obydwaj lekarze należą do towarzystwa chirurgii plastycznej i mają wysokie kwalifikacje-Pamietajmy-nie oceniajmy ludzi po wygladzie-to mylne.A doktora Stanczyka bardzo gorąco polecam.

Sama już nie wiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
p.s.2 ja Cie podtrzymam na duchu Będę głośno krzyczeć \ I TAK WSZYSCY ZGINIEMY \ shiba
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Sama ciekawa jestem czy teraz to wyrok zapadnie czy jeszcze coś będzie sie odbywało.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Syndi jak przeczytalam twoj list jako pierwszy o marzeniach to jakbym czytala o sobie .... [link widoczny dla zalogowanych] takze polacam
No i oczywiscie co u Pytajnika ? Może te zdjęcia przemowia do rozsadku dziewczynom ktore sie wahaja, albo maja gdzies skutki bulimii - A przeciez skutki nie koncza sie na zebach!! -itd itp...poczytaj sobie w int tam sa podobne pytania napewo ci pomoga.. ( Po głowie chodzą mi różne rzeczy , oczywiście najgorsze ..... dziś normalne jedzenie a przez najbliższe 10 dni nic? [link widoczny dla zalogowanych]
Do błedu nie musze sie przyznawac bo takiego nie ma ani moje ego nie ucierpi na tym, osoba bez wadliwych genow rakowych moze palić papierosy i rak nie uaktywni sie, predzej zlamiesz sobie nos niz np. Ile trzeba na początek mieć pieniędzy? do angel82 Jakie komórki nowotworowe się pobudza? A co do upięcia to jeżeli mamy włosy ścięte na równi to te lekkie z przodu spiąć podłużną spinką. Z tym, że ja wyjeżdżam na wakacje od 4 do 10 lipca. Do dziś bywam w tym mieście, tak mnie wciągnęło.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Załuje i wstydze sie tego co zrobiłam!
[link widoczny dla zalogowanych]
, ale jak sama napisałaś część wybiera inną drogę.
[link widoczny dla zalogowanych]
Lorea'l-seria niebieska do kreconych polecam przedewszystkim maske-używanie całej seri zbyt obciąże wloski..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
napisz cos wiecej o tej dietce
Hej, wiecie może kto wykonuję taką piosenke starą, co w refrenie jest Hej now,hej now .. W teledysku spiewa taka babka w żółtych,krótkich włosach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kilka miesięcy temu byłam na diecie kopenhaskiej i myślałam, że skoro dałam radę głodówka będzie bułką z masłem. [link widoczny dla zalogowanych] mi sie zaczal ostatnio z nowym facetem, więc nie wiem, jak bedzie zwykle
ogolnie mimo ze nie mieszkamy i nie jestesmy ze soba juz szmat czasu to widujemy sie prawie codziennie, bo maz czesto przyjezdza do dzieci Byłam u niej i ja i moja siostra, byłyśmy u niej w Certusie. Tamta piosenka była szybsza i cały czas mam przed oczami ostatnia scenę teledysku jak para próbuje się pocałować a facet zakrywa ich pocałunek kapeluszem Likwiduje cienie i opuchnięcia wokół oczu i dodatkowo - co możesz potraktować jako bonus - pięknie wyrównuje powiekę górną likwidując nadmiar skóry. Powyżej w oknach rożne młode osoby hodują w doniczkach na oknie trawę, powiedzmy rośliny. [link widoczny dla zalogowanych]
@chce kotka, jeszcze dodam tylko cos o frustracji i wypinania sie na wszystkie problemy, jak ktoś ma takie podejście i nie umie zmienić przekonań, to nic z tego ie będzie. nick mi się źle wpisał bardzo proszę o odpowiedzi Ludzie puknijcie się w głowę,bo nawet nie wiecie jaką krzywdę wyrządzacie swoim dzieciom nadajac im takie imiona.Póżniej się z nich wyśmiewają i wyszydzają ale was to nie obchodzi,dacie szajskie imię i jesteście zadowoleni a dziecko niech się z nim męczy całe życie!!! wysyłajcie mi propozycje na [link widoczny dla zalogowanych] kurde, to ja solidaryzujac sie z Wami, w akcie protestu chyba przestane kupowac Zywca. ogradzam!!
mam 175 cm i w zyciu nie chcialabym byc niższa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Elpida - wiesz, że nikt nie podejmie tej decyzji za Ciebie.
[link widoczny dla zalogowanych]
I ja ja, witamy cię we Wrocku Miasto jest urocze i z pewnością pokochasz je.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Za zwyczaj loczki są suche i potrzebują nawilżenia. [link widoczny dla zalogowanych] Moze odrobine konce wysuszone, ale maski sobie z tym radza bez kłopotu.
Ale do @ jeszcze 5 dni. Kryzysów miałam kilka - najgorzej jest przy 10 powtórzeniach i przy szesnastu. To są tylko 4 zabiegi na całe życie. plaska jak decha klatke piersiowa. za kilka dni zmierze sie i napisze o konkrtenych wynikach [link widoczny dla zalogowanych]
Lekarz nie mógł uwierzyć,że przy mlekotoku można tak szybko zajść w ciąże.A nam się udało Dwa dni pozniej zaatakowal meza, ktory go utlukl. Kiedys lepiej sobie z tym radzilam. Proszę o pomoc, bo szukalem wszedzie i nigdzie nie znalazlem ;/ czarnych) na podobny do mojego naturalnego - ciemny blond -> (http://images.paraorkut.com/img/wall...shoot- 6367.jpg ) Tę najgorszą noc z największą wysypką spędziłam na chodzeniu po domu i na fotelu. podobnie jak Zdzisłaf ograniczę wodę, przynajmniej w pierwszych dniach.
ja tez jestem ciekawa!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum PoDzIeMnA_sCeNa_! Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin